Personal Training & Zwanger en Fit

Gewicht verliezen? spiergroei?kracht toename?

Dan bent u aan het juiste adres!

Personal training

Trainen bij Voel je fit is veel meer dan enkel leren hoe je een oefening correct moet uitvoeren. Wij gaan tijdens een intake samen jouw persoonlijke doel bepalen en streven we ernaar deze te behalen en behouden. Jouw progressie houden wij bij aan de hand van verschillende meetmomenten om zo jouw voortgang in de gaten te houden. Aan de hand van de intake en de door jouw gestelde doelen maak ik een trainingsplan dat goed aanlsuit op jouw wensen. Tijdens de Personal Trainingsuren leer je jezelf te pushen, je grenzen te verkennen en je levensstijl aan te passen op jouw doel. Sociaal, mentaal en fysiek komen in deze uren samen.

Wil je hier graag meer over weten? Stuur mij een berichtje en dan kan ik je verder helpen! Wellicht kunnen we al een intake voor je inplannen :)!

Inclusief:

Intake gesprek waarin we jouw persoonlijke doel bepalen

- Persoonlijk trainingsplan

- Persoonlijke begeleiding

- Meetmomenten om de progressie bij te houden

- Informatie m.b.t. voeding & bewegen

-Toegang Voel je fit forum voor steun bij mede Voel je fit members!

WIl je graag komen trainen maar train je liever met een vriend of vriendin? Neem een kijkje bij de Duo Training. Train je liever in een kleine groep, ook top! Wil je dit alles liever bij jou thuis? Alles is mogelijk!

Voor tarieven klik hier.

-----------------------------------------------------------------

Zwanger & fit?

Van harte gefeliciteerd!


Wilt u tijdens de zwangerschap blijven sporten en na de zwangerschap snel weer back in shape zijn? Helemaal super! Daar kan ik u bij helpen. Samen gaan we kijken welke oefeningen het beste bij uw zwangerschap passen om uw veiligheid en die van uw kindje  te waarborgen & na de zwangerschap zorgen we dat u rustig start met oefeningen die bij uw herstel passen.

Prenataal trainen


Tijdens uw zwangerschap begint uw lichaam te veranderen, u gaat anders eten, uw hormoonhuishouding veranderd en uw lichaam veranderd. Dit is logisch, er groeit een kindje.

Om de zwangerschap en alle veranderingen zo goed mogelijk te laten verlopen is sporten een gezonde en goede keuze. Echter wel met de nodige aanpassingen. Omdat elke zwangerschap anders is is het belangrijk dit per persoon te bepalen gedurende de Personal Trainingsuren bij Voel je fit. Hierin kunt u verwachten passende oefeningen te krijgen, om u fit te houden en zo de zwangerschap positief te beïnvloeden.

Postnataal trainen


Na uw bevalling is het belangrijk om eerst te genieten van uw tijd met jullie kindje en te herstellen. Als u merkt dat u graag langzaam wilt gaan trainen en u voldoende hersteld bent kunt u  vaak starten met de bekkenbodem spieren. Voor de verdere opbouw en training is het ook hier belangrijk een persoonlijk advies te krijgen gezien elke bevalling anders is. Voor een passend advies kunt u bij mij terecht tijdens een Personal Trainings sessie waarin wij samen gaan kijken hoe u zich voelt, waar u last van heeft (bijv. incontinentie, uw diastase, bekkenbodemspieren, bekkeninstabiliteit etc.) en ik hier een passend trainingsscchema voor kan maken.

Bij zowel prenataal als postnataal trainen staat veiligheid hoog in het vaandel, zodra ik merk dat u specialistische aandacht nodig heeft, is het mogelijk dat ik u doorverwijs naar een Bekkenfysiotherapeut.

Inclusief:

-          Intake gesprek waarin we jouw persoonlijke doel bepalen

-          Check diastase na de bevalling

-          Persoonlijk trainingsplan

-          Persoonlijke begeleiding

-          Meetmomenten om de progressie bij te houden

-          Informatie m.b.t. voeding, bewegen & zwangeschap

​Voor tarieven klik hier.

Hoogstraat 242Z

5615 PX

Eindhoven

Tel: +316 26533177

info@voeljefitcoaching.nl

  • Instagram - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle